fredag 30. april 2010

The Delicious Miss Dahl

































Min nye favoritt innen TV-kokkelering er Sophie Dahl. Kokeboka hennes Miss Dahl's Voluptuous Delights skaffet jeg meg i sommer, mens jeg her om dagen oppdaget hennes splitter nye matlagingsprogram. Det finnes noen småklipp på YouTube, men det er også muligheter for å laste ned hele episoder andre steder..

Like sjarmerende som kokken selv er det koselige kjøkkenet hennes. Jeg har alltid likt slike "metrofliser" på kjøkken, og når vi nå selv har pusset opp kjøkkenet de siste ukene falt valget på nettopp slike. Bilder av oppussingsresultatet fra vårt kjøkken følger om ikke lenge :-)

Ønsker alle en herlig helg!

7 kommentarer:

Ellen Marie Albertsen sa...

Jeg elsker matprogrammer! Så dette må jeg nok surfe inn og få med meg.
Den boken , hvor kjøpte du den?
Ønsker deg en gooood helg:)

Brigg sa...

henne har jeg ikke sett før! men digget kjøkkenet:-)

Stina sa...

Løvinnen: Boka kjøpte jeg på capris.no. Anbefales :-)

ALIN sa...

Ojojoj, nå besvimte jeg litt! Hurra for Miss Dahl på video:) Jeg har forelsket meg totalt i svenske Leila Lindholm, men nå må jeg dele litt av kjærligheten med Sophie tror jeg.
Takk for tips!
Klem A.

Katarina sa...

Dette må jeg sjekke ut mer.. Men du...syns du ikke det ligner Leilas kjøkken?

seaudays sa...

click to investigate replica designer bags wholesale click Louis Vuitton replica Bags go to my blog replica designer backpacks

tasi sa...

my company f3k53h5u88 Ysl replica handbags replica ysl bags australia replica bags china replica gucci bag p6e04i4g27 replica bags online pakistan replica goyard bags i thought about this g5v49m6u16 replica bags from china