onsdag 9. februar 2011

Lag dine egne papirperler

Man kan enkelt lage sine egne perler av de fleste papirtyper f.eks. aviser, scrappepapir, magasinsider, og innpakningspapir. I tillegg til papir trenger man blyant, saks, lim, fyrstikk, klar hobbylakk, pensel og en ståltråd.


  • Tegn opp et triangel på papiret ditt som er 2 cm på det bredeste og 20 cm langt (som en lang, tynn vimpel)
  • Klipp ut triangelet og bruk dette som mal for resten av perlene dine
  • Rull den bredeste enden av triangelet stramt rundt fyrstikken et par ganger - ta lim på resten av papiret og rull videre til du får en perle
  • Træ perlene på ståltråden og lakk dem slik at de holder lenger

Jeg laget et kjede med mine perler.

4 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

Hei! Takk for kos kommentar hos meg! Og takk for at jeg får være på Bloggelista di! Setter stor pris på det!!:)
Kjempefin blogg du har!! Har ikke vært her før. Ser vi har litt lik smak ja;)
Legger med til som Følger, for jeg vil gjerne se mer:)

Klem, Janni

Groskro sa...

Kul idé, og fint kjede!! :-)

Pinnepenn sa...

For en lur og fin ide!

Anonym sa...

hermes outlet
yeezy boost 350
kd shoes
hermes handbags
fear of god clothing
jordan shoes
goyard bag
alexander mcqueen
kd shoes
palm angels tracksuit