mandag 23. mai 2011

Libertyputer




Jeg har sydd tre putetrekk i Liberty-stoff. Disse putene er det første jeg har sydd på symaskin siden et forkle i syvende klasse. Resultatet ble ok, men et nybegynnerkurs i maskinsøm hadde nok vært på sin plass.

Noen som vet om norske butikker/nettbutikker som selger Liberty-stoff? Shabby solgte i sin tid både puter og metervare, men den butikken eksisterer jo desverre ikke lenger. 

Jeg har i hvert fall bestilt disse stoffene fra danske The Fabric Company.

10 kommentarer:

prestefrua sa...

Så vittig, jeg var innom deg i stad for noen minutter siden, og tenkte: jammen lenge siden hun har oppdatert nå, men der kom jo innlegget med de fineste putene!

idyll sa...

Nydelige puter!! Kanskje jeg må innok å kjøpe noen stoffer til sommerputer jeg også! Takk for tipset:)

Hanne sa...

Kjempefine! Jeg har også en slumrende plan om å slepe symaskinen fram fra sitt skjul - nettopp for å fornye sofaputene. Er på stadium "mental forberedelse"...
Pludrehanneklem

Berre Kristin sa...

Så FINE! Godt å sjå det ikkje berre er meg som ikkje har noko særleg erfaring med symaskin.. Men eg hadde nok aldri klart dette då.. Du når nok langt;)

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Oi så flotte de var, kjempefine stoffer. =)

Ha en fin kveld.
Ragnhild

Camilla sa...

Kjempefine! Tror jeg må prøve å få tak i liberty-stoff også.. :-)

Duse Pasteller sa...

Så fiiiine! Du har absolutt grunn til å være stolt;)
Kjekt å se deg her igjen! Har savnet innleggene dine!
Klem

Høytrykk sa...

Så fine puter! På Etsy selges det litt Liberty-stoffer, både i større og mindre biter.

Frøken Björk sa...

Heihei!

Takk for at du tittet innom og at du vil være med på give-awayen min :)

Ha en fin slutt på uken og god helg!

yanmaneee sa...

off white shoes
off white
yeezys
curry 6 shoes
balenciaga shoes
supreme clothing
kyrie 6
curry 6 shoes
jordans
bape outlet